неделя, 27 юли 2008 г.

План по Информационен маркетинг и реклама

Маркетинг-микс на фирма ...

  1. История на фирма ...
  2. Маркетингова макрообкръжаваща среда на фирмата – демографски, икономически, социални, културни, политически, правни, научно-технически и природни условия. Маркетингова микрообкръжаваща среда на фирмата.
  3. Маркетингова информационна система на фирмата – същност, подсистеми, характеристика.
  4. Маркетингови проучвания.
  5. Целеви пазари на фирмата.
  6. Продуктът като елемент на маркетинг-микса на фирмата. Жизнен цикъл на продукта. Иновационен процес.
  7. Цената и дистрибуцията като елементи на маркетинг-микса на фирмата. Ценови и дистрибуционни стратегии.
  8. Видове реклама на фирмата.
  9. Интернет реклама на фирмата.
  10. Видове програми за ПР на фирмата.
  11. Видове насърчаване на продажбите на фирмата.
  12. Видове лични продажби на фирмата.
  13. Видове директен маркетинг на фирмата.

Основна и допълнителна литература

  1. Гуленова, Мария. Основи на маркетинга на книгата. – София : Филигран, 2001. – 392 с.
  2. Гуленова, Мария. Маркетинг на книгата. Комуникации. – София : Квазар, 2003. – 254 с.
  3. Желев, Симеон. Маркетингови изследвания. – София : УИ Стопанство, 1995. – 608 с.
  4. Котлър, Филип. Управление на маркетинга: Анализ, планиране, управление и контрол. Т. І. – София : Графема, 1996. – 530 с.
  5. Котлър, Филип. Управление на маркетинга: Анализ, планиране, управление и контрол. Т. ІІ – София : Графема, 1996. – 460 с.

Няма коментари: