Маркетинг-микс на фирма ...
- История на фирма ...
- Маркетингова макрообкръжаваща среда на фирмата – демографски, икономически, социални, културни, политически, правни, научно-технически и природни условия. Маркетингова микрообкръжаваща среда на фирмата.
- Маркетингова информационна система на фирмата – същност, подсистеми, характеристика.
- Маркетингови проучвания.
- Целеви пазари на фирмата.
- Продуктът като елемент на маркетинг-микса на фирмата. Жизнен цикъл на продукта. Иновационен процес.
- Цената и дистрибуцията като елементи на маркетинг-микса на фирмата. Ценови и дистрибуционни стратегии.
- Видове реклама на фирмата.
- Интернет реклама на фирмата.
- Видове програми за ПР на фирмата.
- Видове насърчаване на продажбите на фирмата.
- Видове лични продажби на фирмата.
- Видове директен маркетинг на фирмата.
Основна и допълнителна литература
- Гуленова, Мария. Основи на маркетинга на книгата. – София : Филигран, 2001. – 392 с.
- Гуленова, Мария. Маркетинг на книгата. Комуникации. – София : Квазар, 2003. – 254 с.
- Желев, Симеон. Маркетингови изследвания. – София : УИ Стопанство, 1995. – 608 с.
- Котлър, Филип. Управление на маркетинга: Анализ, планиране, управление и контрол. Т. І. – София : Графема, 1996. – 530 с.
- Котлър, Филип. Управление на маркетинга: Анализ, планиране, управление и контрол. Т. ІІ – София : Графема, 1996. – 460 с.
Няма коментари:
Публикуване на коментар